به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد، در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه و به مناسبت هفته جوانی جمعیت، جمعی از مسئولان استان از آموزشگاه بهورزی مرکز بهداشت شهید دامیده و مرکز ناباروری بیمارستان شهید جلیل یاسوج بازدید کردند.

 

در این بازدید، دکتر سید محسن اسدی رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان مرکز بهداشت و ورزش و جوانان حضور داشتند.

 

در جریان جلسه برگزار شده، راهکارها و پیشنهادات مربیان و کادر سلامت در خصوص تسهیل فرآیند جوانی جمعیت و چالش‌های پیش روی این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

 

دکتر سید محسن اسدی ضمن تاکید بر اهمیت همکاری میان دستگاه‌های اجرایی و حوزه سلامت برای تحقق سیاست‌های مربوط به جوانی جمعیت، گفت:

 

«ارتباط فعال و موثر میان مراکز بهداشتی و خانواده‌ها، به ویژه زوج‌های جوان و نابارور، نقش اساسی در ارتقای سلامت و افزایش جمعیت دارد. مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد با تمام توان آماده ارائه خدمات و مشاوره به جامعه هدف است.»

 

در ادامه، معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان با قدردانی از تلاش‌های کادر سلامت، با تقدیم هدایایی به زوج‌های جوان و نابارور، آن‌ها را به پیگیری درمان و همکاری با برنامه‌های جوانی جمعیت تشویق کرد. این اقدام، به همت سازمان مردم نهاد درخت بلوط کهنسال انجام گرفت.

 

همچنین، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشتی و درمانی، زوج‌های جوان را به ارتباط مستمر و مشارکت فعال در طرح‌های جمعیت و سلامت دعوت کردند.

 

در پایان، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان با تقدیر از واحد بهداشت خانواده مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد و کارکنان مرکز ناباروری بیمارستان شهید جلیل یاسوج، از زحمات و تلاش‌های این عزیزان تجلیل نمود.

تصاویر پیوست